Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :
•    Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Αποσύνδεση – Logout» που βρίσκεται αριστερά στην οθόνη σας. Κάνοντας «κλικ» σε αυτό κάνετε αποσύνδεση από το ηλεκτρονικό κατάστημα και διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελιάς.
•    Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 23210 28135 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας
•    Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 23210 28135 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα παρακάτω θέματα:
•    Έχει αποσταλεί η παραγγελία μου;
•    Σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
•    Πότε θα παραλάβω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου που ακόμη δε μου έχει σταλεί;
•    Η παραγγελία μου δεν έφθασε ποτέ;
•    Ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου.
•    Λείπουν συγκεκριμένα τεμάχια από ένα προϊόν.
•    Θα πάρω απόδειξη όταν παραγγείλω online?

Παρακαλώ καλέστε μας στο 23210 28135 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.αναφέροντας το όνομα του προϊόντος που κάνατε την παραγγελία και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.